google.com, pub-3537341942700104, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ZAMAN-E-BURHANI TRAVELS: JAMNAGAR ZIYARAT-DAWOODI BOHRA

Search This Site

Tuesday 19 March 2013

JAMNAGAR ZIYARAT-DAWOODI BOHRA


STATE: GUJARAT   
PLACE: JAMANAGAR
ZIYARAT: 34TH DAI SYEDNA ISMAIL BADRUDDIN (RA)
DATE OF TAKHTNASHEENI: 9TH ZILKADA 1065 HIJRI  
DURATION: 19 YEARS, 7 MONTHS AND 14 DAYS. 
WAFAAT/REHLAT: 23RD JAMADIL AKHAR 1085 HIJRI

SYEDNA ISMAIL BADRUDDIN MAULA (RA)-SAFRA NI RASAM 


Wafat : 23 Jamadil Ukhra, 1085 H. [1675 A.D.] Jamnagar

Aapye mannat maani thi ke jo Daawat no Rutbo maari taraf aawse toh talabatul ilm ne jamaris. Te mutabiq aapye safra ni rasam jaari kidi.

Bharmal na aap Pehla Dai chhe.Aap ni viladat 990 H. ma thai.

Aap na valid Mulla Raj Saheb a.q. ye Syedna Dawood bin Qutubshah r.a. ni hajrat ma aap ne Khumus ma arz kida.

Syedna Dawood r.a. ye aap ne Ahmedabad na Daras ma dakhil kida.

Aap Nagar na mohta shah vepari hata. Aap na valid na vafat na baad aap ye tamam karbhar sanbhalo. Char mahina aap nagar ma rehta, ane aath mahina Ahmedabad ma daras ma rehta.Te arsa ma aap sabilullah ma ghanu kharch karta.

Aap potana shehzada Syedna Abduttayyeb Zakiuddin Aqa ne farmavta "Agar Khuda ni rah ma kharchva si daulat khuti jati hoy to mara najdeek kai na hotu. Agar Ilm hasil karva ma aaza ghasai jata hoy to mara ma taqat na hoti." 

Aap ye Saat Doat ni khidmat kidi. Panch Doat na zaman ma taqriban 40 varas tak aap Jamnagar na Vaali rahya. Aap par ghana imtehan gujra.

Dawat nu ghanu dain aap ye adaa kidu.Syedna Qasim Khan Zainuddin Aqa RA aap par mahajan nu dain hatu te aapye ada kidu. 

Dukal na waqt nagar si ehmedabad anaj ni gaadiyo mokli

Talabatul Ilm par aap ni ghani shafaqat hati. Aap ye Talabat vaste safra ni rasam jaari kidi.

Aap ye Imamuz Zaman ne manam ma dekha.
75 varas ni umr ma aap Dawat na arsh par mustavi thaya, ane 95 varas ni umare aap Jamnagar ma vafat thaya.

Aap ye 7 Doat Kiraam RA ni khidmat kidi.
Aap ni nasal ma 9 Doat thaya.

---------------------------------------------------------------------------

ZIYARAT: 35TH DAI SYEDNA ABDUL TAIYEB ZAKIUDDIN (RA).
DATE OF TAKHTNASHEENI: 23RD JAMADIL AAKHAR 1085 HIJRI  
DURATION: 25 YEARS, 4 MONTHS AND 19 DAYS.
WAFAAT/REHLAT: 12TH ZILKADA 1110 HIJRI

ZIYARAT: 36TH DAI SYEDNA MOOSA KALIMUDDIN (RA)
DATE OF TAKHTNASHEENI: 12TH ZILKADA 1110 HIJRI 
DURATION: 11 YEARS, 5 MONTHS AND 10 DAYS
WAFAAT/REHLAT: 22ND RABI-UL-AAKHAR 1122 HIJRI

ZIYARAT: 38TH DAI SYEDNA ISMAIL BADRUDDIN (RA)
DATE OF TAKHTNASHEENI: 4TH RAJAB-UL-ASAB 1130 HIJRI 
DURATION: 19 YEARS, 6 MONTHS AND 3 DAYS.
WAFAAT/REHLAT: 7TH MOHRAM-UL-HARAM 1150 HIJRI


ZIYARAT:  MAZOON-E-DAWAAT
                  SYEDI HEBATULLAH JAMALUDDIN (AQ)
URUS MUBARAK: 16TH SHERE RAMAZAN

ZIYARAT: SYEDI SHAIKH PEER JAMALUDDIN SAHEB (AQ)
URUS MUBARAK: 2ND MOHARRAM

ZIYARAT: SYEDI SHAIKH ADAM SHAFIUDDIN BIN SYEDI JAMALUDDIN (AQ)
URUS MUBARAK: 1ST RABI-UL-AWWAL

ZIYARAT: SYEDI SHAIKH ADAM SHAFIUDDIN
URUS MYBARAK: 8TH RAJAB

ZIYARAT: SYEDI ABDE MOOSA BIN SYEDNA ISMAIL BADRUDDIN (AQ) URUS MUBARAK: 25TH SHAWWAL

MAZAAR: MAZAAR-E-BADRI, SAIFEE TOWER, NAGESHWAR ROAD, JAMNAGAR-361001
https://goo.gl/maps/VutvE9FgkQ6fz1hQ6




ZAMAN-E-BURHANI TRAVELS
MUMBAI

Rent-A-Car

▪Hindustan 27 Doat(RA) Ziyarat Tour
▪Hindustan 27 Doat (RA) Ziyarat Tour With Agra,Jaipur,Udaipur
▪Hindustan 27 Doat Ziyarat With Mahabaleshwar,Panchghani
▪Short & Fast Ziyarat Tours (1-5 Days)
▪Local Use With In Mumbai
(8 hours & 80 kms)
(12 hours & 100kms)
▪One Day Picnic
▪Customised Packages As Per Customer Requirement

Whatsapp & Call
+918652108225

+919821551092